Pretražite asortiman

Tvoja košarica

MOLIMO PRIČEKAJTE

Opći uvjeti poslovanja

 

OSNOVNI PODACI O PRODAVATELJU

Naziv: TOKIĆ, trgovina, uvoz-izvoz, zastupanje i proizvodnja, društvo s ograničenom odgovornošću
Skraćen naziv: TOKIĆ, d.o.o.
Sjedište: Ulica 144. brigade Hrvatske vojske 1a, 10360 Sesvete
Adresa ureda: Ulica 144. brigade Hrvatske vojske 1a, 10360 Sesvete
Upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu, MBS: 080313914
Poslovna banka i broj žiro-računa IBAN: Erstesteiermarkische bank, Jadranski trg 3, Rijeka. IBAN: HR8524020061100079669
Privredna banka Zagreb, Radnička cesta 42, Zagreb. IBAN: HR7023400091100194212
Zagrebačka Banka, Trg bana Josipa Jelačića 10, Zagreb. IBAN: HR2623600001102446321
Raiffeisenbank Austria, Zagreb, IBAN: HR0424840081135133659
OIB: 74867487620
Temeljni kapital: 234.700.000,00 kuna / 31.150.043,13 euro (fiksni tečaj konverzije 7.53450) uplaćen u cijelosti
Uprava i ovlast za zastupanje:  Ivan Šantorić – predsjednik uprave, Dražen Jurković – član uprave
Broj info telefona: 01/3033 961
Fax: 01/3033 932
Adresa elektroničke pošte: info@tokic.hr

 

OPĆE INFORMACIJE

Web trgovina https://webshop.tokic.hr namijenjena je za prodaju širokog asortimana autodijelova i dodatne opreme krajnjim kupcima. Web trgovina namijenjena je fizičkim i pravnim osobama.

Sklapanje ugovora o kupoprodaji putem web trgovine https://webshop.tokic.hr regulirano je u skladu sa zakonskim odredbama uzimajući u obzir naročito načela i odredbe direktiva i uredaba Europske unije. Sklapanje ugovora putem web trgovine https://webshop.tokic.hr predstavlja sklapanje ugovora na daljinu.

Ovi uvjeti korištenja predstavljaju i predugovornu obavijest kada ugovor o kupoprodaji sklapa potrošač, odnosno svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, te ukoliko se ugovor sklapa između trgovca i potrošača u okviru organiziranog sustava prodaje ili pružanja usluge bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača na jednome mjestu pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora te za sklapanje ugovora isključivo koristi jedno ili više sredstava daljinske komunikacije.

Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što je internet i elektronička pošta.

Sadržaj web trgovine https://webshop.tokic.hr dostupan je na hrvatskom jeziku. Službeni jezik za sklapanje ugovora o kupoprodaji je hrvatski jezik. Na sklopljene ugovore o kupoprodaji primjenjuje se hrvatsko pravo.

Ukoliko imate dodatnih pitanja ili nejasnoća vezanih uz Opće uvjete poslovanja, možete se obratiti na adresu e-pošte webshop@tokic.hr

Korisnici su suglasni da neće koristiti web trgovinu na način da štete autorima ili trećim osobama, te prihvaćaju sve rizike korištenja web trgovine i usluga.

Sadržaj web trgovine https://webshop.tokic.hr zaštićen je autorskim pravima. Mijenjanje, posuđivanje, prodavanje ili distribuiranje sadržaja moguće je samo uz našu prethodnu pisanu dozvolu.

Omogućujemo korištenje web trgovine na najbolji mogući način. To uključuje: nadgledanje rada servera, širenje kapaciteta prema broju korisnika, podršku korisnicima te otklanjanje eventualnih grešaka i problema u radu sustava. Ne preuzimamo odgovornost za eventualne probleme u radu web trgovine te ne možemo jamčiti da korištenje web trgovine neće biti prekinuto ili privremeno nedostupno.

U bilo kojem trenutku zadržavamo pravo izmijeniti ili dopuniti Opće uvjete poslovanja. Promjene stupaju na snagu danom objave na web stranici https://webshop.tokic.hr Opći uvjeti poslovanja dostavljaju se putem e-pošte u PDF obliku. Obvezujući su Opći uvjeti poslovanja koji su dostavljeni putem e-pošte u PDF obliku.

Zadržavamo pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave izmijeniti, dopuniti ili ukinuti bilo koji dio svog poslovanja, što uključuje i ovu web trgovinu, odnosno bilo koji njezin dio, servise, podstranice ili usluge koje se putem njih pružaju. Predmetno pravo uključuje, ali se ne ograničava na, promjenu vremena dostupnosti sadržaja, dostupnosti novih podataka, načina prijenosa.

Dužnost je i obaveza korisnika koristiti web trgovinu u skladu s pozitivnim propisima te općim moralnim i etičkim načelima. Imamo pravo u svakom trenutku vršiti kontrolu sadržaja web trgovine kako bi osigurali poštivanje Općih uvjeta poslovanja i pozitivnih propisa.

 

GLAVNA OBILJEŽJA PROIZVODA

Kupac se upoznaje s glavnim obilježjima proizvoda na web trgovini https://webshop.tokic.hr koja zadržava pravo izmjene informacija, uključujući cijene proizvoda i akcijske ponude bez prethodne najave. Uz sliku proizvoda nalazi se opis glavnih obilježja proizvoda i njegova cijena s PDV-om.

 

UVJETI KUPOVINE

Da biste mogli imati uvid u vaše narudžbe preko web trgovine https://webshop.tokic.hr potrebno je da se najprije registrirate kao naš korisnik.

Artikle možete pregledavati preko izbornika koji je podijeljen na kategorije, odnosno korištenjem pretraživača .

Nakon pregleda ponude te kada se odlučite za narudžbu artikla kliknite na gumb “Dodaj u košaricu”, te će proizvod biti dodan u košaricu. Sadržaj košarice možete pregledati klikom na “Košarica” u gornjem desnom kutu web stranice.

Košarica Vam pruža informacije o ukupnoj količini artikala, ukupnoj cijeni artikala  i količini pojedinačnog artikla te troškova dostave.

Nakon što odaberete opciju „Naruči“, imat ćete mogućnost odabira između dostave na željenu adresu i osobnog preuzimanja u Tokić poslovnici. Nakon toga imate mogućnost odabrati jednu od ponuđenih opcija plaćanja i stisnuti gumb „Završi narudžbu“. Također, Kada ispunite sve navedene korake, na e-mail će Vam stići potvrda narudžbe s osnovnim informacijama o vašoj narudžbi.

 

Općenito

Ovi uvjeti utvrđuju postupak naručivanja, plaćanja, dostave i reklamacije proizvoda ponuđenih na web trgovini https://webshop.tokic.hr. Naručitelj snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom procesa kupovine. Narudžbom proizvoda putem web trgovine https://webshop.tokic.hr prihvaćate sve uvjete prikazane u nastavku teksta.

Kupovinu je moguće ostvariti uz potvrdu kupca da je razumio Opće uvjete poslovanja te da ih prihvaća. Kupovina je moguća 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Ne odgovaramo za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup usluzi.

Kupovinu proizvoda u ime i za račun maloljetnika ili osobe lišene poslovne sposobnosti (potpuno ili djelomično), mogu zatražiti samo njihovi zakonski zastupnici.

Kupovina se obavlja naručivanjem dostupnih proizvoda koje kupac bira na temelju fotografije i osnovnog opisa. Kupovina se obavlja u nekoliko jednostavnih koraka u udobnosti doma kupca, s bilo kojeg mjesta u svijetu.

 

Točnost sadržaja

U našoj web trgovini uvijek nastojimo što točnije prikazati opise i  fotografije ponuđenih proizvoda. Unatoč našim nastojanjima povremeno se mogu dogoditi da određeni proizvodi nemaju fotografiju ili da postoje određene manje greške ili odstupanja. Sve navedeno pokušat ćemo popraviti u najkraćem roku.

 

Dostupnost proizvoda

Podatke o dostupnosti proizvoda redovito pratimo i usklađujemo sa stanjem na našem skladištu. Ipak, ponekad se može dogoditi da je proizvod prikazan u web trgovini, iako ga više nema na skladištu. U takvom slučaju ćemo Vas o tome obavijestiti u najkraćem roku nakon primitka narudžbe, a Vi istu možete promijeniti, otkazati ili pričekati ponovnu dostupnost proizvoda.

 

Cijene

Sve navedene cijene prikazane su u eurima (EUR). U cijenu je uključen PDV.

Cijena robe utvrđena je za svaki proizvod pojedinačno. Proces upisivanja cijene na stranicu za svaki proizvod podložan je kontroli u više razina, no bez obzira na to postoji mogućnost nastanka greške jer je u pitanju ljudski faktor, a po prirodi stvari ne može se raditi o automatskom unosu.

Cijena na webshopu se može razlikovati od cijene istog proizvoda u poslovnicama.

 

Naručivanje

Svi proizvodi ponuđeni putem ove web trgovine dostupni su za isporuku samo za područje Republike Hrvatske te se naručuju na jedan od sljedećih načina:

    • putem web košarice
    • e-mailom  webshop@tokic.hr
    • putem telefona 01/3033 888,
    • Ako imate bilo kakvih pitanja u vezi pravilnog izbora pojedinog proizvoda slobodni ste nas kontaktirati putem e-mail adrese: webshop@tokic.hr ili na broj telefona 01/3033 888. Naši djelatnici uvijek Vam rado stoje na raspolaganju te će Vam pružiti stručno savjetovanje.

 

Plaćanje

Vašu narudžbu možete platiti jednokratno, do 12 rata ili po primitku pošiljke. Odaberite način koji Vam najviše odgovara.

Omogućavamo vam kupnju odabranih proizvoda plaćanjem na sljedeće načine:

Plaćanje gotovinom ili karticama po primitku pošiljke

    • Opcija plaćanja pouzećem vam omogućuje da iznos narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu, tek kada robu vidite pred sobom. Plaćanje se vrši gotovinom ili jednokratno MasterCard, Maestro, Visa i Union Pay International karticama dostavljaču u trenutku isporuke.
    • Plaćanje pouzećem je moguće i kod osobnog preuzimanja u našim dediciranim poslovnicama tj. u prodavaonici koju ste odabrali za preuzimanje. Tokić poslovnice omogućavaju plaćanje gotovinom te karticama. Plaćanje do 12 rata bez kamata za iznose iznad 26,54€, moguće je uz kartice Erste, PBZ i Zagrebačke banke.

Plaćanje karticama(online WSPay)

Jednokratno (Maestro, MasterCard, VISA, Diners, Discover, DinaCard karticama);

te mogućnost obročnog plaćanja na 2-12 rata putem:

    • Mastercard standard, Mastercard gold, Mastercard go!, Mastercard platinum, Visa Business i Visa debit individualnim karticama Zagrebačke banke (Minimalni iznos za obročno plaćanje je 13,27€, a maximalni 7.963,36€)
    • Putem VISA Inspire, Visa Premium i Maestro kartica Privredne banke Zagreb
    • Diners, Maestro i Visa (MB+) karticama Erste banke (Minimalni iznos za obročno plaćanje Maestro i Visa karticama je 26,54€)

Plaćanje KEKSPay aplikacijom

Brzo, jednostavno i sigurno, bez prepisivanja podataka s kartice.

Jednom kad obavite plaćanje te nakon što izvršite „predautorizaciju“, sva buduća plaćanja obavljat će se uz direktno terećenje.

Web trgovina https://webshop.tokic.hr koristi WSPay sustav za online plaćanja.

WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što potvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

Virmansko plaćanje (uplata na račun)

Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune – putem banke, pošte, Fine ili sl.

Po zaprimljenoj uplati, započet ćemo s obradom vaše narudžbe. Kako se datumi izrade narudžbe i zaprimanja uplate mogu razlikovati, moguće je pomicanje datuma isporuke.

 

Isporuka narudžbi

Za naručenu robu putem ove web trgovine svojim kupcima nudimo opciju preuzimanja u točno određenim poslovnicama društva Tokić, d.o.o. (Click&Collect) kao i mogućnost dostave robe na adresu od strane naših djelatnika ili vanjskih partnera.

Preuzimanje u Tokić poslovnici

Popis Tokić poslovnica u kojima možete preuzeti narudžbu bez plaćanja dostave:

    • Slavonska avenija 3, Zagreb
    • Ljudevita Posavskog 17, Zagreb(Sesvete)
    • Avenija Dubrava 145a, Zagreb
    • Karlovačka cesta 2b, Zagreb(Lanište)
    • Maksimirska cesta 72, Zagreb
    • S.S.Kranjčevića 5, Zagreb
    • Siget 17, Zagreb
    • Avenija Većeslava Holjevca 42, Novi Zagreb
    • Optujska 82a, Varaždin
    • Zagrebačka 143, Zagreb
    • Ulica Velimira Škorpika 14a, Zagreb
    • Josipa Zorića 101, Dugo Selo
    • Franje Puškarića 8, Zagreb/Lučko
    • Fausta Vrančića 10, Velika Gorica
    • Zagrebačka ulica 25c, Vrbovec
    • Pakračka ulica 19, Bjelovar
    • Športska ulica 6A, Čakovec
    • Gračanska cesta 3, Zlatar Bistrica
    • Nova ulica 2a, Zaprešić
    • Zagrebačka ulica 60, Sv. Ivan Zelina
    • Ulica Ljudevita Gaja 44, Samobor
    • Zagrebačka ulica 82, Koprivnica
    • Ljudevita Posavskog 37a, Kutina
    • Ulica Nikole Tesle 7, Križevci
    • Trešnjica 1, Slavonski Brod
    • Valturska 82, Pula
    • Viškovo 137, Viškovo
    • Viškovo 138, Viškovo
    • Franje Belulovića 5, Rijeka
    • Ulica 4. Gardijske Brigade 43, Split
    • Ulica Salonitanskih mučenika 8, Split
    • Trg prof. Martina Robotića 7, Županja
    • Hrvoja Vukčića Hrvatinića 7, Vinkovci
    • Županijska ulica 102, Vukovar
    • Ul. Sv. Leopolda Bogdana Mandića 111R, Osijek
    • Ulica Petra Preradovića 225, Đakovo
    • Ulica bana Josipa Jelačića 69, Valpovo
    • Ulica Kralja Tomislava 89, Bilje
    • Put Požara 2A, Makarska
    • Bana Jelačića 11, Sinj

Proizvode raspoložive na skladištu možete preuzeti u jednoj od gore navedenih Tokić poslovnica u najkraćem roku, a o kojem ćete biti obavješteni od strane naših zaposlenika. Ako se dogodi da naručeni proizvod nije dostupan za preuzimanje, obavijestit ćemo Vas kada će isti biti dostupan te o terminu za preuzimanje u poslovnici.

 

Dostava na željenu adresu

Dostava narudžbe veće vrijednosti od 39,82€ (uključujući PDV) se ne naplaćuje, a za narudžbe ukupne vrijednosti do 39,81€ (uključujući PDV) dostava se naplaćuje u iznosu od 4,65€. Dostavu vršimo na teritoriju Republike Hrvatske.

Ako ste kao opciju odabrali dostavu, proizvode ćemo Vam dostaviti uglavnom unutar 48 h od vaše narudžbe ili nakon evidentiranja primitka uplate ako plaćate po ponudi (može potrajati dan ili dva ovisno o banci). Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu, a gdje je dostava moguća prema rasporedu dostave i narudžbe robe od vanjskih dobavljača.

Prilikom slanja narudžbe poslat ćemo Vam e-mail sa obavijesti o slanju te o očekivanom terminu dostave.

Prilikom preuzimanja proizvoda u poslovnici ili kada se dostava obavlja na željenu adresu, dužni ste našem djelatniku ili kuriru, na njegov zahtjev, predočiti važeću osobnu iskaznicu, a kako bi se isti uvjerio u identitet preuzimatelja te potpisati otpremnicu ili dostavnicu, a što će predstavljati dokaz o izvršenoj isporuci.

Svojim potpisom pri preuzimanju, potvrđujete da ste preuzeli paket (ili pakete) u neoštećenom stanju. Nakon što preuzmete paket, dostavna služba ne odgovara za eventualne reklamacije, oštećenja ili umanjenje sadržaja preuzetog paketa, osim uz dokaz da oštećenje nije nastalo nakon uručenja.

Određeni asortiman koji nije prikladan za dostavu na kućnu adresu možete naručiti isključivo sa Click&Collect opcijom u Tokić poslovnicama. Taj asortiman posebno je označen zbog težine, velikih dimenzija ili samog sadržaja artikla.

Ukoliko ne preuzmete proizvod ili odbijete preuzeti proizvod bez valjanog razloga, zadržavamo pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.

 

MATERIJALNI NEDOSTACI

Odgovaramo za materijalne nedostatke proizvoda.

Nedostatak postoji:

    1. ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
    2. ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
    3. ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
    4. kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
    5. ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.).
    6. ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji,
    7. ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.

Kupac je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na kupca. Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.

U slučaju da su zamjena ili popravak nemogući za izvesti ili podrazumijevaju nerazmjerne troškove, Tokić d.o.o. zadržava pravo odbijanja istih.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti prodavatelju, osim ako je prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje.

Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima prema izboru potrošača:

    1. uklanjanje nedostatka,
    2. predaja drugog proizvoda bez nedostatka,
    3. sniženje cijene.

Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora.

Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad kupac zbog zakašnjenja prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor.

Ako prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga kupac može održati ako bez odgađanja izjavi prodavatelju da ugovor održava na snazi.

Ako popravkom ili zamjenom potrošaču nije odgovarajuće otklonjena neispravnost odnosno nedostatak, potrošač ima pravo na sniženje cijene ili raskid ugovora (povrat novaca), osim ako se radi o manjoj neispravnosti robe.

Prodavatelj ne odgovara za štetu nastalu na vozilu kupca ako je ona posljedica neispravno ugrađenog proizvoda ili ako je kupac u vozilo ugradio pogrešan proizvod.

Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima.

 

GARANCIJE

Jamstvo, tehničke upute, upute za sklapanje te upute za uporabu nalaze se priložene uz proizvod koji posjeduje navedenu dokumentaciju.

Ukoliko proizvod ima jamstvo te se na proizvodu pojavi kvar unutar jamstvenog roka kupac je dužan kontaktirati prodavatelja na telefon 01/3033 888 ili putem e-maila webshop@tokic.hr.

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili vam treba bilo kakvo pojašnjenje molimo da nas kontaktirate na telefon 01/3033 888 ili putem e-maila:  webshop@tokic.hr.

 

PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.

Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed.

Ukoliko potrošač jednom narudžbom naruči više komada proizvoda koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka proizvoda.

Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok od 14 dana započinje teći dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka proizvoda.

Ukoliko potrošač ne bude obaviješten o pravu na raskid ugovora, pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku 12 mjeseci od isteka roka od 14 dana.

Ako je prodavatelj dostavio potrošaču obavijest o pravu na raskid ugovora u roku od 12 mjeseci pravo na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku roka od 14 dana od kada je potrošač primio tu obavijest.

Ostvarenje prava na jednostrani raskid

Da bi potrošač ostvario pravo na jednostrani raskid ugovora, mora pisano obavijestiti prodavatelja o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka od 14 dana i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na adresu sjedišta Ulica 144. brigade Hrvatske vojske 1a, 10360 Sesvete ili elektroničkom poštom na adresu: webshop@tokic.hr, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte, a može i, po vlastitom izboru, koristiti obrazac za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi ovdje.

Povrat novca

Ako potrošač jednostrano raskine ovaj Ugovor, prodavatelj će izvršit povrat novca koji je od njega primio. Nismo obavezni izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat potrošačeva izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio trgovac.

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je potrošač izvršio uplatu. U slučaju da potrošač pristane na drugi način povrata plaćenog iznosa, neće snositi nikakve troškove u odnosu na povrat.

Povrat robe

U slučaju otkazivanja ugovora potrošač je dužan o svom trošku vratiti proizvod u roku od 14 dana od otkazivanja ugovora, neoštećen, u originalnoj ambalaži, u najbližu Tokić poslovnicu* ili centralno skladište društva Tokić, u periodu od 8:00 do 16:00 h, ponedjeljak-petak, uz prethodnu najavu na e-mail webshop@tokic.hr.

*Popis poslovnica u koje je moguće izvršiti povrat robe:

    • Slavonska avenija 3, Zagreb
    • Ljudevita Posavskog 17, Zagreb(Sesvete)
    • Avenija Dubrava 145a, Zagreb
    • Karlovačka cesta 2b, Zagreb(Lanište)
    • Maksimirska cesta 72, Zagreb
    • S.S.Kranjčevića 5, Zagreb
    • Siget 17, Zagreb
    • Avenija Većeslava Holjevca 42, Novi Zagreb
    • Optujska 82a, Varaždin
    • Zagrebačka 143, Zagreb
    • Ulica Velimira Škorpika 14a, Zagreb
    • Josipa Zorića 101, Dugo Selo
    • Franje Puškarića 8, Zagreb/Lučko
    • Fausta Vrančića 10, Velika Gorica
    • Zagrebačka ulica 25c, Vrbovec
    • Pakračka ulica 19, Bjelovar
    • Športska ulica 6A, Čakovec
    • Gračanska cesta 3, Zlatar Bistrica
    • Nova ulica 2a, Zaprešić
    • Zagrebačka ulica 60, Sv. Ivan Zelina
    • Ulica Ljudevita Gaja 44, Samobor
    • Zagrebačka ulica 82, Koprivnica
    • Ljudevita Posavskog 37a, Kutina
    • Ulica Nikole Tesle 7, Križevci
    • Trešnjica 1, Slavonski Brod
    • Valturska 82, Pula
    • Viškovo 137, Viškovo
    • Viškovo 138, Viškovo
    • Franje Belulovića 5, Rijeka
    • Ulica 4. Gardijske Brigade 43, Split
    • Ulica Salonitanskih mučenika 8, Split
    • Trg prof. Martina Robotića 7, Županja
    • Hrvoja Vukčića Hrvatinića 7, Vinkovci
    • Županijska ulica 102, Vukovar
    • Ul. Sv. Leopolda Bogdana Mandića 111R, Osijek
    • Ulica Petra Preradovića 225, Đakovo
    • Ulica bana Josipa Jelačića 69, Valpovo
    • Ulica Kralja Tomislava 89, Bilje
    • Put Požara 2A, Makarska
    • Bana Jelačića 11, Sinj

Ukoliko potrošač robu pošalje poštom, izravne troškove povrata robe snosi sam.

Smatra se da je potrošač izvršio svoju obvezu povrata robe na vrijeme ako prije isteka roka pošalje robu ili je preda prodavatelju, odnosno osobi koju je prodavatelj ovlastio da primi robu.

Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Kako bi potrošač utvrdio prirodu, obilježja i funkcionalnosti robe isti može postupati sa robom i pregledati robu isključivo na način na koji je to uobičajeno pri kupnji robe u prostorijama prodavatelja. Robu koju kupac namjerava vratiti u roku od 14 dana isti ne smije prepravljati, koristiti, niti smije poduzimati osobito bilo koje radnje koje se ne smiju poduzimati u fizičkoj poslovnici prodavatelja, kao i one kojima bi umanjio vrijednost robe.

U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom prodavatelj će se naplatiti iz iznosa primljene kupoprodajne cijene u omjeru umanjenja vrijednosti robe prema vlastitoj procjeni uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinog slučaja.

Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora

Pravo na raskid ugovora o kupoprodaji nije dopušten u slučajevima predviđenim Zakonom o zaštiti potrošača.

 

OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač može poslati putem elektroničke pošte zastitapotrosaca@tokic.hr ili poštom na adresu sjedišta.

Kako bi potrošaču Tokić d.o.o. odgovorio na pisani prigovor koji nije upućen elektroničkom poštom, mole se potrošači da navedu točne podatke o svome imenu i prezimenu te adresi na koju će im biti dostavljen odgovor.

Odgovor na prigovor potrošača Tokić d.o.o. zakonski mora dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.

U slučaju eventualnog spora Tokić d.o.o. i potrošač će spor pokušati riješiti mirnim putem, a ukoliko to nije moguće, nadležan je stvarno i mjesno nadležan sud u Republici Hrvatskoj uz primjenu hrvatskog prava.

Rješavanje sporova je moguće pred Sudom časti HGK ili drugim centrima za mirenje.

Potrošačke sporove moguće je rješavati putem ODR platforme Europske komisije https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR.

 

Zbrinjavanje otpadnih električnih i elektroničkih uređaja

Odvoz i zbrinjavanje otpada EE uređaja Kupac može pronaći na ovim stranicama te naručiti besplatan odvoz svih vrsta EE otpada na cijelom području Republike Hrvatske. Također, Kupci mogu EE otpad donijeti i u našu poslovnicu na adresi Slavonska avenija 3, 10 000 Zagreb

 

 

 

 

Nažalost, došlo je do greške.
Molimo pokušajte ponovno.